Modelová řada 2002 - 2005
Druhou generaci zahajuje zcela inovovaný v pořadí třetí model pod názvem "Coupé". Oproti svým předchůdcům zde můžete navíc nalézt například automatickou klimatizaci, boční airbagy, protiprokluz, sedačky Recaro a další. Jedná se pravděpodobně o nejatraktivnější sériově vyráběný korejský automobil všech dob. Protáhlá příď, nízká boční okna, přikrčená záď, agresivně tvarovaná zpětná zrcátka, všechno je tak, jak má u správného kupé být. Pohonné jednotky tvoří zážehové motory o objemu 1,6/16V (DOHC-77kw), který se na náš trh nedováží, dále zlatá střední cesta motor o objemu 2,0/16V (DOHC-101,5kw) a vysoce výkonný vidlicový šestiválec o objemu 2,7 (DOHC-123kw). Poslední dva motory lze také kombinovat se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou s možností sekvenčního řazení. V roce 2003 dostal tento model modernizovaný čtyřválec s proměnným časování ventilů CVVT (Continuous Variable Valve Timing), který zvyšuje výkon při vysokých otáčkách , točivý moment při nízkých a středních otáčkách a snižuje spotřebu paliva i emise. Výkon vzrostl o 3,5kw a spotřeba klesla 0,4l/100km. Kuriozitou tohoto modelu je kruhový ukazatel okamžitého točivého momentu motoru, umístěný na středové konzole. Za zmínku také hovoří zdařilý akustický projev obou motorů, který ve voze vytváří správnou sportovní atmosféru. Přední nápravu tvoří vzpěry McPherson se spodními příčnými rameny, vzadu je náprava typu Dual-link. Samozřejmostí je také čtveřice kotoučových brzd, vředu s vnitřním chlazením, ABS, TCS a hřebenové řízení s posilovačem. Oproti svému předchůdci je o 50 mm delší, o 30 mm širší a o 27 mm vyšší.