Chevrolet věnuje 100 automobilů SOS Dětským vesničkám
29.09.2011
Chevrolet slaví 100. výročí darováním 100 automobilů
"Wheels for Kids" (Kola pro děti) evropské partnerství zapojí dealery a zákazníky
Oblečení Haute couture se v roce 2011 prodá na aukci pro SOS Dětské vesničky ve Francii
Paříž. Na dnešní večerní slavnosti Chevrolet's Fashion Catwalk oznámil Chevrolet Europe a SOS Children's Villages International začátek evropského partnerství zaměřeného na zlepšení mobility dětí, o které se starají a spolupracovníků vesniček. SOS Children's Villages poskytují domov osiřelým a opuštěným dětem, preventivní podporu rodinám, ve kterých opuštění hrozí, a fungují i jako vzdělávací zařízení.
Začátek spolupráce v roce 2011 – a oslava 100. Výročí založení značky Chevrolet – přinesou SOS dárek hodný stých narozenin: sto automobilů Chevrolet.
„Poskytnutí vozů je tím nejpřirozenějším způsobem pro nás, výrobce automobilů, jak pomoci SOS. Věříme, že automobily zlepší každodenní život dětí a jejich opatrovatelů,“ řekl Wayne Brannon, prezident Chevrolet Europe. „Jsme hrdí, že podporujeme nezávislou organizaci se zaměřením, obětavostí a zaujetím, které SOS prokazuje svou každodenní prací i svými programy pomoci v neštěstí.“
Program „ Wheels for Kids" zlepší mobilitu dětí a jejich SOS matek, stejně jako schopnost sociálních pracovníků SOS pracujících v rámci SOS Family Strengthening Programs (programů posilování rodin) navštěvovat znevýhodněné rodiny v komunitách.
„Od malých městských aut až po sedmimístné – automobily Chevrolet budou vysoce ceněné při všech způsobech využití,“ řekl Richard Pichler, generální tajemník SOS Children's Villages International. „SOS matky potřebují být mobilní ze stejných důvodů, jak ostatní rodiče. Zvládají stejné výzvy vyplývající z toho, že se starají o velkou domácnost. V rámci našich Programů posilování rodin chodí naši sociální pracovníci do chudých komunit, aby pomohli rodinám postarat se o sebe a o jejich děti. Tyto komunity jsou velmi často na odlehlých místech a těžko dostupné veřejnou dopravou. Mobilita všech našich spolupracovníků je opravdu klíčová pro naši schopnost podporovat děti,“ vysvětlil Pichler.
Jako další krok se očekává rozšíření programu zapojením všech dealerů Chevrolet a zainteresováním zákazníků. Podpora servisování vozů nebo možnosti vzdělávání prostřednictvím dealerů Chevrolet a programy účasti zákazníků se v současnosti tvoří.
Na slavnostním Chevrolet's Fashion Catwalk bylo také oznámeno, že jedinečný model, který pro Chevrolet navrhl renomovaný francouzský módní návrhář haute couture Frank Sorbier, bude v roce 2011 – v roce 100. výročí založení Chevroletu – vydražen a zisk bude věnován SOS Children's Villages France.
Jako součást programů Chevrolet na podporu mladých organizuje Chevrolet také uměleckou soutěž s názvem Young Creative Chevrolet. Tato soutěž poskytuje mladým umělcům platformu pro jejich růst prostřednictvím reálných projektů a stáží u významných osobností příslušného odvětví užitého umění.
Fotografie ze slavnostního večera se dají stáhnout na: www.flickr.com/photos/youngcreativechevrolet
SOS Children's Villages
SOS Children's Villages (SOS Dětské vesničky) je nezávislá, nevládní, sociálně-rozvojová organizace, která poskytuje rodinnou péči dětem ve 132 zemích a oblastech, hájí jejich práva a potřeby. Ve 491 SOS vesničkách a 396 SOS zařízeních pro mladistvé na celém světě žije více 73 000 dětí a mladých lidí. Více než 174 dětí a mladých lidí navštěvuje školy SOS Hermann Gmeiner Schools, školky SOS Kindergartens a odborná školicí střediska SOS Vocational Training Centres. Kromě toho programy podpory rodiny SOS Family Strengthening Programmes podporují rodiny materiálně, psychologicky a sociálně. Tyto podpůrné služby rodinám využívá přibližně 450 000 lidí; asi 489 000 lidí využívá zdravotnická centra SOS Medical Centres. V případě krizí a neštěstí pomáhají SOS Children's Villages prostřednictvím programů podpory v nouzi. Více informací o SOS Children's Villages najdete na http://www.sos-childrensvillages.org.
Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem kolem 3,5 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej na více než 500 000 vozů v roce 2008. V roce 2009 udržel Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na úrovni 2,3 procent prodejem 426 000 vozidel. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V modelové řadě vozů Chevrolet najdeme zbrusu nový městský automobil Spark, malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva, ve střední třídě model Epica a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvede na trh nový model Orlando, úplně nový rodinný van, kupé a kabriolet Camaro, nové Aveo, Cruze hatchback a inovované SUV Captiva se čtyřmi novými motory. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Itálie, Německo, Španělsko a Velká Británie. Značku založil v roce 1911 švýcarský emigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem. Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com nebohttp://media.chevroleteurope.com
|