Hyundai ix20 - Modelový rok 2010 (JC)

Designově Hyundai ix20 nezaostává za svými většími bratry a drží se také fluidního designu. Pokud se vám bude zdát, že občas vidíte místo ix20 Toyotu Venga nebude až tak daleko od pravdy. Venga i ix20 jsou totiž postaveny na stejném základě. Nicméně designéři se snažili, aby nová ix20 byla originál. Jako nosný prvek dostalo velkou šestiúhelníkovou masku s chromovaným orámováním. Světlomety mají zcela nový tvar, hrany známé ze svítilen Vengy střídají velmi obecné křivky. Podstatnou změnou je projektorová světelná technika, na kterou u Vengy nenarazíme.

Z motorů budeme moci vybírat z čtyř motorů Euro V s rozpětím výkonů od 57 kW (77 k) do 92 kW (125 k), z nichž dva jsou zážehové a dva vznětové. Převodovka bude mechanická nebo samočinná. Všechny motory pro ix20 (kromě verze 1,6 s automatem) se budou prodávat také v provedení Blue Drive se systémem ISG (Integrated Stop & Go), pneumatikami s nízkým valivým odporem a inteligentním řízením činnosti alternátoru. Verze ix20 Blue Drive mají jedny z nejnižších hodnot emisí CO2 od 114 g/km (vznětový motor U2 1,4 CRDi).